sâmbătă, 24 aprilie 2010

Remember...

Hhmmm...ce bine miroase!!!Imi place mirosul de cafea!!!Sa fie dimineata,
razele soarelui sa-si faca loc printre jaluzele,sa-mi gadile nara stanga(nici acum nu stiu daca sunt de dreapta sau de stanga?!?),sa lenevesccccccccccccccccc...cinci minute.Va fi o zi faina!!!...Oh!Nu-mi aduc aminte sa fi lasat lumina aprinsa in bucatarie...si nici nu stiu ce zi este!!!
Sa fi fost la vreun chef ,aseara... si sa fi uitat?Ce naiba am baut?Sigur nu a fost sampanie!!!
Ciudat ,parca as fi intr-o casa straina.Recunosc si nu,lucrurile mele.Ce naiba am baut?Dumnezeule...m-am drogat???...nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
INTROSPECTIE:e dormitorul meu(totusi,nu recunosc lenjeria...)
"Iubito,zahar sau miere?"(cum?...zaharrrrrrrrrrrrrrr!!!)
"Miereeeeeeeeeeee"(ce???)
Doamne, ce vis?!?
'neata,iubitule!...nu-mi raspunde...(ne-am certat aseara? )
Ce naiba se intampla cu mine?Parca plutesc,nu-mi simt bratele ,picioarele,ma dore capul si ma ustura narile.Iubitule,da-mi o aspirina sau un pumn in cap(DOARE !!!).Mai bine fac un dus...pregatesti tu micul dejun?Un ceai de scai vanat cu lamaie.
......................................................................................
Cand am schimbat dusul de gel si pasta de dinti?Am facut-o lata aseara!!!Sigur e suparat pe mine!(o crema de zahar ars garnisita cu pupi dulci,cateva batai din gene,trei oftaturi,privire in gol,botic...si il am la picioare)...Mirosul de levanticaaaaaaaaaaaaa!Nu-mi amintesc nimic!!!
"Omleta sau fierte?"(CEEEEEEEEEEEEEEEEEE?De cand manaca oua la micul dejun?)
Dragul meu,nu stiu ce se intampla cu tine...auzi???
......................................................................................
Ce caut aici?De ce ma chinui?M-am intors ca sa CE?
Nici unul dintre noi nu poate da timpul inapoi.
Au trecut zece ani de la accident.
Alta femeie doarme in patul meu.
Aceeasi femeie ,sau alta adoarme in bratele iubitului meu(ma bucur ca nu stie sa faca cafea)
Aceeasi,o alta ,sau doar imaginatia mea...si sigur bratele lui,in jurul taliei ei...As vrea sa raman ,dar nu pot.De zece ani sufletul meu isi cauta linistea...ciudat,nu?De ce ma incapatanez sa-l supraveghez?E baiat mare!(e curtat si curteaza;e iubit si invidiat;e dorit...asta ma ingrijoreaza! )Nu pot sa-l impiedic sa-si traiasca viata...
Nu,nu m-a uitat ...nu cred ca ma va uita.Niciodata nu va fi fericit!(nu va uita ca el ar fi trebuit sa fie ...la volan ).Stiu,sunt rea!L-am iubit...ce prostie!Nu am dreptul sa tulbur viata...viata...De ce tocmai eu???
Ciudat,nu?Nu pot striga,nu pot atinge,nu pot gusta...pot vedea,pot mirosi...Cat timp rataceste un suflet?
Am sa plec,iubitule...stiu ca m-am risipit in mii de gesturi...stiu ca bratele tale m-au cautat pe cinci continente...glasul tau nu m-a gasit decat in tine...Candva ne vom revedea.Pana atunci,iti doresc ...o cafea cu mult caimac si fara zahar ...Iti sta bine in pijamaua asta.Si...e greu sa o spun...e draguta!Acolo, esti al ei...nu peste mult timp vei fi din nou al meu,voi fi din nou a ta...


P.S.Sa nu plangi amurgul vreodata si nici somnul ce-l simti coborand.Din pamant sunt facuta si in pamant ma intorc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu