duminică, 11 aprilie 2010

INCEPUT

A fost ...ca niciodata...
Nu,nu e o poveste...dar poate fi !
A inflorit aseara? Aseara ,cand picaturile de ploaie cadeau cu obraznicie pe asfaltul murdar?Nu stiu...Il cunosc(e un fel de a spune) de peste zece ani...zece primaveri!!!L-am vazut incarcat cu flori,i-am simtit parfumul...i-am simtit tristetea in fiecare octombrie...am trecut cu indiferenta peste iernile care il copleseau (niciodata nu l-am invitat la o ceasca cu ceai...i-ar fi prins bine...)...
Nu am nici o scuza!!! E un copac frumos! Doar atat?Atat pot spune? Nu stiu ce fructe ascund
frumoasele flori...Copacul care face...ce? CE??? Din locul de unde il privesc...doamne,e ata de frumos...In stanga are ca vecin un BMW negru de semet si in dreapta un LOGAN tristtttttttttttttt (sau mai bine zis ,ganditor...cum sa convinga romanii ca prin cumpararea unei masini autohtone se pastreaza locul de munca a unui cetatean al acestei tari...) Ce fructe va face copacul dintre cele doua masini?
Undeva in departare ,nu peste mult timp vor inflori magnoliile...dar asta e o alta poveste...Voi sta la panda...masinile vor pleca ,vor veni altele ...doar LOGANUL ii va tine de urat copacului care... face ce?In primavara asta voi afla!

2 comentarii:

  1. In cate culori e semetul copac?Copacul...de vis-a-vis?

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori e alb...alb murdar...si vreau sa cred ca ii da tarcoale si un pic de roz.
    Isi schimba nuanta in functie de soare,de oameni,de praf...e putin cameleon.
    De sus,de unde il privesc e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere